Re: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Pon, 17 Sty 2005, 09:37:55 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, January 17, 2005 9:04 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

> Nie rozumiem tej niechęci zgłaszania biwaków.

Jak byś "doczytał" że nie chodzi o ZGŁSZANIE
a o ZATWIERDZANIE  to pewnie byś rozumiał
:-)

> Czy to taki problem złozyć (lub przesłać mailem) kartę biwaku,
> wraz listą ubezpieczonych osób?
>
> 1. Namiestnik wie, które drużyny często wyjeżdzają, jeśłi jakaś przez rok
> nie odbyła żadnego biwaku, może warto zainteresowac się nad przyczyną.
>
> 2. Komenda może robić zestawienia - ile dzieci z terenu gminy skorzystało
> wyjazdowych form wypoczynku, co może być pomocne przy otrzymywaniu
funduszy.

To wszystko spokojnie może być PO
U nas te informacje zamieszczają szczepowi w "raportach miesięcznych"
przy okazji comiesięcznych spotkań komendy hufca.
To w zupełności wystarczy.

> 3. Jako rodzic czułbym się bezpieczniej - kiedy wiem, iż jest jakaś forma
> kontrolna sprawowana nad wyjazdami mojego dziecka.

Jeśli mamy watpliwości co do prawidłowosci działań
KONKRETNEGO drużynowego
to ewentuane "formy kontrolne" dotyczą jego
a nie wszystkich drużynowych.

Czesław