RE: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 17 Sty 2005, 09:56:17 CET

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

> Nie rozumiem tej niechęci zgłaszania biwaków.

>Jak byś "doczytał" że nie chodzi o ZGŁSZANIE
>a o ZATWIERDZANIE  to pewnie byś rozumiał

Jeżeli wszytsko gra to zgłoszenie równa się zatwierdzenie  ;-).

>To wszystko spokojnie może być PO

To wszystko może być PRZED :-).

>U nas te informacje zamieszczają szczepowi w "raportach miesięcznych"
>przy okazji comiesięcznych spotkań komendy hufca.
>To w zupełności wystarczy.

Zauwaz, iż piszesz "u nas" - a mówimy o hufcu który przyjął inny model.

>Jeśli mamy watpliwości co do prawidłowosci działań
>KONKRETNEGO drużynowego
>to ewentuane "formy kontrolne" dotyczą jego
>a nie wszystkich drużynowych.

Jak to ładnie zatytułowała Pchełka swój cykl czuwajowych artykułów:
"Kontrola najwyższą formą zaufania".
Kontrolujesz wszystkich - namiestnik odwiedza (w miare możliwości) każde
środowisko w ciągu roku. Nie tylko te w których pojawiąją sie patologie.
Choć wiem, iż Twoja anarchistyczna dusza zaraz zakrzyknie w proteście. :-)

--
s00hy