Re: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Pon, 17 Sty 2005, 10:31:32 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, January 17, 2005 9:56 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

> Jeżeli wszytsko gra to zgłoszenie równa się zatwierdzenie  ;-).

> To wszystko może być PRZED :-).

Na ile PRZED ?

A ponadto to co Ty proponujesz jest jeszcze innym "wariantem".
Nazwijmy go: "pośrednim".

> Zauwaz, iż piszesz "u nas" - a mówimy o hufcu który przyjął inny model.

Owszem.
Jeśli drużynowym to nie przeszkadza i akceptują taką formę ograniczeń
stosowanych przez KH, to jest to w porządku.
Taką sobie władzę wybrali.

>>> 3. Jako rodzic czułbym się bezpieczniej - kiedy wiem, iż jest jakaś
forma

>Jak to ładnie zatytułowała Pchełka swój cykl czuwajowych artykułów:
>"Kontrola najwyższą formą zaufania".
>Kontrolujesz wszystkich - namiestnik odwiedza (w miare możliwości) każde
>środowisko w ciągu roku. Nie tylko te w których pojawiąją sie patologie.
>Choć wiem, iż Twoja anarchistyczna dusza zaraz zakrzyknie w proteście. :-)

Powiedzmy że nie zgodzę się z takim podejściem do zaufania i kontroli.

A co do mojej "anarchistycznej duszy" to siedzi ona w ciele które
od października 1987 roku nieprzerwanie
odpowiada w komendzie Hufca Krowodrza
za "działkę organizacyjno-finasowo-kontrolną",
przez cztery lata "tkwiło" w KRCh
a obecnie w SHCh.
:-))))
O zawodzie już nie wspominając