[Czuwaj] WOSM, nasz wizerunek

Rafał kmccoy w mail.konto.pl
Śro, 19 Sty 2005, 19:46:09 CET

Użytkownik g00rek napisał:

> Generalnie moja wypowiedź a propos cytatu z BP pozostała bez echa. Tak
> na prawdę zamierzałęm ją napisać właśnie z nieco innym tematem i
> wydzwiękiem. Więc napiszę.

Mam takie pytanie...
W jakich czasach żył Robert Baden Powell i czy była to Polska?
Czy jego kraj kiedykolwiek za czasów jego życia walczył o swoją
niepodległość na własnych ziemiach?

To są dwa, zupełnie różne światy. Świat niezagrożonego mocarstwa,
posiadającego kolonie zamorskie i kraj pozbawiony/any niepodległości
co kilkadziesiąt lat.
Niedawno, 11 listopada obchodziliśmy uroczyście jak co roku, Dzień
Odzyskania Niepodległości. Czy Brytyjczycy, mają taki dzień u siebie w
kalendarzu? Śmiem przypuszczać że nie...
I właśnie stąd w Polsce takie a nie inne rysy wychowania młodych ludzi
-> właśnie w gotowości do obrony ojczyzny, w duchu proobronnym.

Inne tradycje, inna kultura, a przede wszystkim - zupełnie inna historia.

Pozdrawiam
Rafał

Serwery www, teraz... do >>5 GB<< gratis
a takze Domena gratis! http://www.alpha.pl/