Re: [Czuwaj] Prapoczątki Czuwaja.

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Czw, 20 Sty 2005, 11:13:38 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>

> http://druh.com/zhp/czuwmems.htm
>
>17 lipca, 1996 Last revised - 17th July, 1996
> Kawał czasu. Z tej listy to już się tylko chyba Jurek Łukaszewicz i Rex
> ostali.

Szmat czasu.... I to ciekawe, bo przedwczoraj przypadkowo na Google, gdzies
tam, tez znalazlem fragment archiwum z 1997 roku i sobie poczytalem. Zmienil
sie styl wypowiedzi. Tamte, byly jakby troche dluzsze..
Ale jest cos, co sie chyba nie zmienilo - personalne ataki. Czasami dyskusja
stawala sie tak goraca, ze zapominano co jest jej glownym tematem. Tak jak i
dzisiaj :)
Ale zeby moj list nie byl tylko takim pustoslowiem mam dla Was
niespodzianke. Zajrzyjcie na http://www.zhp.lublin.pl/scout/czuwaj/ a
znajdziecie tam takie niby FAQ Czuwaja z roku 1999. Z czasow kiedy bylem
jeszcze mlody i chetny do roboty :) a i wypowiedzi na samej Liscie byly
nieco mniej liczne.
Pozdrawiam

Pograzony we wspomnieniach
phm. Jerzy Łukaszewicz