[Czuwaj] Mundury

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 20 Sty 2005, 12:57:11 CET

On Wt Stycznia 18 2005, 11:10, g00rek napisał(a):
> wie,

> nie

Dla mnie jest jeszcze jeden problem, 0 (słownie zero) konsultacji z
terenem. U nas w hufcu nie ma internetu a drużynowi czyli Ci którzy mają
to pozniej w prowadzać mają na to żadnego wpływu.

No chyba że argumentacja jak mi w chorągwi powiedzieli bo to GK ustala i już.

Ja tam bym wolał w tak ważnej sprawie jakoś ale nie netowo badać opinie
środowiska. Może WBiA ?

--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO