[Czuwaj] WOSM, nasz wizerunek

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 21 Sty 2005, 12:16:38 CET

Witajm wszystkich,

przeczytalem jednym tchem list
Radka Topolskiego:

> Korzenie patriotyzmu polskiego i brytyjskiego są zupełnie
> inne. To dwie mentalności których nie da się porównać.
>
> Obywatele Zjednoczonego Królestwa (zwanego czasem mylnie
> Wielką Brytanią) - mają bardzo duże problemy z pojęciem
> tożsamości narodowej.
[...]
> czym innym zapominanie o "mocno nie aktualnej"
> ale jednak naszej historii i zastępowaniem jej przez historię
> i doświadczenia innych narodów. Bowiem właśnie z tego składa
> się patriotyzm.

Radku - gratuluje tekstu: to wg mnie chyba najlepszy list na
liste od przynajmniej roku. Goraco Cie namawiam do wyslania
go do CZUWAJA papierowego - doprawdy warto!
A szczegolnego wrazenia nabral w dniu, kiedy zabraklo jednego
z ostatnich wielkich patriotow - Jana Nowaka Jezioranskiego.

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl