[Czuwaj] Ewidencja

Juna juna19 w poczta.onet.pl
Nie, 23 Sty 2005, 11:06:25 CET

From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>

> żeby nie było... łatwo się mówi (nie znam się niestety na pisaniu takich
> rzeczy), ale może byłoby to rozwiązanie dla całego ZHP?
>
> Marek (((><

No ja chetnie roniwez bym cos takiego zobaczyla:)

Excel to dla mnie przystepne narzedzie, ale nic specjalnego nie wymyslilam
jak na razie, znaczy makr specjalnych tudziez innych mechanizmow. Ale moze
ktos z Was ma sprytna baze kontaktowa? Podsylac na priv:)

Pozdrawiam

phm. Justyna Sarnacka
www.szczecin.zhp.org.pl