Re: [Czuwaj] Ewidencja

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Nie, 23 Sty 2005, 11:27:26 CET

Do tematu Ewidencji warto by jeszcze dodać, że:

-Nie chodzi mi tylko o ankiety spisowe jakie wypełniamy co roku!!!
-Potrzeba jest (moim skromnym zdaniem) przygotować ewidencję umożlwiającą zapisywanie pełnego przebiegu służby instruktorskiej: patrz ankiety papierowe zwane "Kartami Instruktorskimi", gdzie znajdę tam ukonczone szkolenia, odznaczenia, stopnie, obozy, specjalności, adres i co się jeszce zmieści a jest naprawdę potrzebne (no może prócz przydziału do partii:) jak to bywało w starych wersjach  itp.
-A jeszcze z chęcią dodałbym tam miejsce na foto instruktora :)

-I fajnie by było gdyby świetnie się aktualizowała sama i stymulowała rozwój instruktorski poprzez wbudowany alarm lub zegar popdpowiadający, że może już otwierać kolejny stopień, albo czas na zmianę funkcji zgodnie z lansowanym "rozwojem przez funkcje"

Ale już z tym ostatnim to poniosła mnie nasza polska ułańska fantaja (tak apropos patriotyzmu i naszych korzeni:)
Wszak z Końskich pochodzę, a koni u nas pod dostatkiem...

Marek (((><