ODP: [Czuwaj] List otwarty ZHR w sprawie programu "Warto rozmawiać"

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Śro, 26 Sty 2005, 11:25:55 CET

Roweru Błażeja nie oglądałem, ale na pewno musi byc oceniony przez centralę
ZHR jako "chłam", skoro występował w nim g00rek :)

Kabaret Olgi Lipińskiej od lat budzi wielki sprzeciw środowisk, które są
zwolennikami wolności słowa, pod warunkiem, że wygłaszane sa tylko i
wyłącznie ich poglądy. A w mojej opini (choć staram się TV nie oglądać) to
jedyny na poziomie artystycznym kabaret polityczny w TV.

Generalnie - po raz kolejny władze (podkreślam - WŁADZE) ZHR wskazują mi, że
nie mam co myśleć o współpracy z nimi. Maja doskonale wykształcone poglądy
stalinowskie - "kto mysli inaczej, tego zniszczyć".

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Co im przeszkadza ew. bojkot programu? Najwyżej pan P. nie bedzie musiał
zapraszać niewygodnych dlań rozmówców.