Re: [Czuwaj] List otwarty ZHR w sprawie programu "Warto rozmawiać"

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 27 Sty 2005, 00:48:25 CET

----- Original Message -----
From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 26, 2005 9:31 AM
Subject: Re: [Czuwaj] List otwarty ZHR w sprawie programu "Warto rozmawiać"

> Ojej! Zdaje się, że list w sprawie bojkotu programu telewizyjnego to
totalna
> bzdura (nie znałem go wcześniej), ale poniższy tekst to nie tylko bzdura,
> ale jest po prostu... trudno znaleźć słowa, aż wstyd, że coś takiego pisze
> organizacja harcerska wpisując się w dyskusje polityków o polityczności
> telewizji. Niestety absolutna bezkrytyczność listu wskazywać może na
bliskie
> powiązania podpisującego go z twórcami bronionego. Ocena innych pozycji
> repertuaru telewizji... no cóż nie można w jednym tekście zabraniać innym
> [...]

[ciach]

Nie wiem czym prywatnie zajmuje się Wiceprzewodniczący ZHR, ale Konrad
Ciesiołkiewicz zawodowo pracuje dla PIS w biurze Klubu Parlamentarnego tego
ugrupowania. Sam nie jest co prawda jeszcze oficjalnie politykiem, ale mówi
już ich językiem... :-)
To tak gwoli polityczności telewizji, listu otwartego i innych spraw.

phm. Piotr Giczela HO
Łuków