Re: [Czuwaj] List otwarty ZHR w sprawie programu "Warto rozmawiać"

g00rek g00rek w wp.pl
Pią, 28 Sty 2005, 18:27:03 CET

Dnia 28 stycznia 2005, Dominik Jan Domin wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

DJD> Roweru Błażeja nie oglądałem, ale na pewno musi byc oceniony przez centralę
DJD> ZHR jako "chłam", skoro występował w nim g00rek :)

Halo halo, w błażeju to ja nigdu nie byłem :) na prawdę!

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"