Re: [Czuwaj] pokazują nas:)

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 13 Lip 2005, 15:52:35 CEST

Dnia 13-07-2005 o godz. 15:40 Rafał napisał(a):
> nie jest to samodzielny wyjazd).
> No, ale czego można się spodziewać po pisemku dla "pani domu"?
>
> Pozdrawiam
> Rafał

> Biorąc pod uwagę zdjęcie, przedstawiające wyjazd ZORGANIZOWANY i będący
> pod opieką dorosłych, instruktorów, kwalifikowanej kadry i organizacji
> chwalącej się niezłymi wynikami w wychowywaniu młodzieży - ktoś tu kogoś
> robi w jajo.

Ponieważ cisza na liście to pozwolę sobie na odpowiedź:) tak na rozruszanie
1. nie ugogólniaj PAŃ DOMU - bo to może być krzywdzące dla niektórych, a przy okazji, to są matki naszych dzieci :) (naszych harcerskich oczywiście:))
2. czy ktoś może zna Piotra Wójcika -autora zdjęcia, czy może był on przypadkowym obserwatorem grupy rajdowej harcerzy(bo tak to wygląda)?

moim zdaniem, to tylko ciekawostka,
ot do artykułu o niebezpieczeństwie wakacji podklejono harcerskie, niezbyt udane zresztą zdjęcie i tyle.
Pozdrawiam
Anka

Mamo to ja! - Nowy serwis internetowy o Twoim dziecku - Zobacz
jak pielęgnować, karmić i wychowywać bez porażek - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.mamotoja.wp.pl&sid=432