RE: ODP: [Czuwaj] pokazują nas:)

Rafal M. Socha socha w zhp.wlkp.pl
Śro, 13 Lip 2005, 17:41:06 CEST

Witam!

Proponuję PT. uczestnikom grupy, aby nie czepiali się "nauczycieli",
"pedagogów", "psychologów" (może też "instruktorów harcerskich"),
ze wskazaniem, że nie potrafią (nawet) wychować własnych dzieci.

Z pewnością statystycznie osoby innych profesji mają z tym problemem...
więcej problemów.

Pozdrawiam
Miłych wakacji

hm. Rafał M. Socha

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Dominik Jan Domin
Sent: Wednesday, July 13, 2005 5:36 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: ODP: ODP: [Czuwaj] pokazują nas:)

 Kiedy słyszę (mający obecnie te 21 latek), przyznaje się obecnie, że
> kilka lat temu to on już palił, pił (to że próbował % to wiem), a w
> ogóle to już próbował i narkotyków... To po prostu zaczynam się
> zastanawiać. Nie nad tym, czy warto puszczać dzieciaki same na jakieś
> wyjazdy - bo warto. Tylko nad tym, jakie 'elementy' te dzieci
> spotkają
> po drodze.

Tyle - co to znaczy "same"? Same bez opiekunów, czy "same bez rodziców" na
obóz?

A wypuszczać same z domu? Przecież na klatce może czaić się pedofil, a w
szkole w toalecie handlarz prochów! Dlaczego dzieciom pozwala się samym
wchodzić do toalety?

Moim zdaniem - problemem jest "luz", "róbta co chceta" i brak granic, a nie
samodzielność młodzieży. Ale ta pani woli tego nie widzieć.

Dominik Jan Domin

PS. Na obozie miałem kiedyś dziecko nauczycielki - modelowy przypadek. Potem
sie okazało, że było torturowane przez nas tak wymyślnymi torturami, jak
"nierzucanie wszystkiego w piach pod łózko" i "ścielenie własnego łóżka".