ODP: ODP: [Czuwaj] pokazują nas:)

Śro, 13 Lip 2005, 18:11:01 CEST

Możliwe, ale to takie podobne do przysłowia "lekarzu ulecz sam siebie". Czy
przypadkowy członek społeczeństwa nie może oczekiwać, że wykształcona
(podobno) osoba będzie umiała wychowywać własne dzieci, skoro powierza się
jej cudze?

Tak samo jak prawnik nie powinien być karany, a policjant nie powinien
popełniac przestepstw, a lekarz (i instruktor harcerski) palić petów?

Ja sie nie dziwię, że hydraulik może mieć problemy. Ale wykwalifikowany
pedagog, który ma kupę innych znajomych pedagogów (zapewne chętnych do
pomocy koledze), który posiada znaczne uprawnienia państwowe?

Nie mówię tutaj o staranności i porażce... mówię o przypadkowości osób
tytułowanych często pedagogami, nauczycielami itd.

Dominik Jan Domin