ODP: ODP: [Czuwaj] pokazują nas:)

Śro, 13 Lip 2005, 18:16:12 CEST

Dnia środa, 13 lipca 2005 18:11, Dominik Jan Domin napisał:

> Nie mówię tutaj o staranności i porażce... mówię o przypadkowości osób
> tytułowanych często pedagogami, nauczycielami itd.

Cóż się tu dziwić, przy tak "atrakcyjnej" ofercie zatrudnienia na studia
pedagogiczne idzie sama "śmietanka" :>

A że studia niewymagające i popularne, to efekt masz właśnie taki.

Z zawodu wyuczonego jestem nauczycielem (ukończyłem Nauczycielskie Kolegium
Fizyki), a z zamiłowania jestem studentem (mam nadzieję, że 4) roku
pedagogiki :D

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)