Odp: ODP: ODP: [Czuwaj] pokazują nas:)

13 RDH GACKI gacki w poczta.onet.pl
Śro, 13 Lip 2005, 22:03:55 CEST

Wybaczcie! Jestem na wakacjach!!! I na prawdę chciałbym odpocząć między inny
mi od ciągłego gadania jacy to kiepscy są nauczyciele, jaki to mamy negatywn
y dobór do tego zawodu. Ja akurat mam nadzieję być choć w pewnym stopniu "ko
ntrprzykładem" tej coś łatwo obecnie uogólnianej tezy. Tym bardziej, że nie
zszokowałoby mnie najprawdopodobniej, że mój synek (ma obecnie 2 miesiące) z
a ileś lat będzie na obozie słał łóżko i zachowywał jaki taki porządek wokół
niego. Co więcej cenię sobię samodzielność u młodych ludzi i wcale nie rozum
iem jej jako brak zasad. Więc bardzo proszę bez uogólnień.
Jurek