[Czuwaj] Harcerski weekend w prasie

phm Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Pią, 22 Lip 2005, 09:31:41 CEST

Dnia 22-07-2005 o 02:21:29 Aleksandra Filińska""
<100krotka w harcerstwo.net> napisał:

> Szanowni instruktorzy, przyjaciele i znajomi,
>
> Dłuższą chwilę zajęło mi otrząsnięcie się z odrętwienia i odpowiedz na
> zyczliwe zapytania ze strony uczestników listy na priv. W zwiazku z
> niemym
> oczekiwaniem na rozwoj sytuacji, i z wieloma prosbami o prezentację
> ‘drugiej strony’, chcialabym przedstawic kilka informacji, ktore udalo
> się
> zgromadzić i które być może pozwola na wyciagniecie wlasnych wnioskow w
> oparciu o relacje z pierwszej reki – adwokata Zbyszka (M44), mecenasa
> [...]

Kurcze - nie chcę się już wypowiadać w tym temacie - ja już stwierdziłem,
rzucić oskarżenie o pedofilię jest niezmiernie łatwo - jednak na prawdę
poczekamy do końca rozwoju sprawy. znamy fakty prasowe, a one zależą od
podejścia ludzi, którzy je pisali.
Jesli chodzi o rozmowy prowokacyjne - to przecież jest jakiś ich zapis i
będzie wiadomo z nich czy Mistrz tylko pomagał mu (a on natarczywie się
twgo domagał), czy tez ich rozmowy były o tematyce "pedofilskiej". Jesli
rzeczywiście była to tylko bezinteresowna pomoc to sprawa się szybko
wyjaśni (choć lawina ruszyła a jej nikt nie zatrzyma).

Poczekajmy na koniec i wierzmy, ze to cholernie zły sen.

phm Wojciech Godoń