[Czuwaj] niedziela

T.Rex trex w harcerstwo.net
Nie, 24 Lip 2005, 17:56:59 CEST

----- Original Message -----
From: "hm. Rafał M. Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, July 24, 2005 4:04 PM
Subject: Re: [Czuwaj] niedziela

Rafale, jesteś nieco spóźniony swą reakcją (o jakieś 7 dni) i jak sądzę
umknął Ci kontekst tego co napisałem. Moja reakcja była spowodowana serią
wiadomości, które pojawiły się w mediach w sposób jednoznacznie negatywny
wpływając na nasz wizerunek. Osoby nie związane z organizacją, z którymi w
tym czasie miałem do czynienia własnie tak to odebrały. Jako serię wysoce
niefortunnych zdarzeń. Ja to też tak oceniłem - li tylko z punktu widzenia
czysto medialnego.

Dodam jeszcze tylko dla porządku, że
1) W moim liście nie odnoszę się ani do konkretnego przypadku ani tez
konkretnej osoby. Natomiast Twoja wypowiedź jest rozszerzającą interpretacją
tego co napisałem
2) Nie mam w zwyczaju wyręczać Sądu w feroowaniu ocen w tak delikatnych
sprawach jak ta dotycząca Zbyszka.
3) Zasada "Homo praesumitur bonus donec probetur malus" jest mi doskonale
znana, uważam ją za fundamentalną dla naszego społeczeństwa i z powodzeniem
stosuję w pracy zawodowej. Nie widzę powodu dlaczego miałaby być wyłączona w
powyższej sprawie.

Ze względu na fakt, iż sprawa, w której zająłeś stanowisko jest wysoce
osobista dla głównego zainteresowanego, mając na uwadze, że obydwaj
wyznajemy te same harcerskie ideały, uważam dyskusję na tym forum za
zakończoną.

Pozdrawiam niedzielnie,
Rex