[Czuwaj] niedziela

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 25 Lip 2005, 15:44:19 CEST

----- Original Message -----
From: "T.Rex" <trex w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, July 24, 2005 5:56 PM
Subject: Re: [Czuwaj] niedziela

> Rafale, jesteś nieco spóźniony swą reakcją (o jakieś 7 dni) i jak sądzę
> umknął Ci kontekst tego co napisałem. Moja reakcja była spowodowana serią
> wiadomości, które pojawiły się w mediach w sposób jednoznacznie negatywny
> wpływając na nasz wizerunek. Osoby nie związane z organizacją, z którymi w
> tym czasie miałem do czynienia własnie tak to odebrały. Jako serię wysoce
> niefortunnych zdarzeń. Ja to też tak oceniłem - li tylko z punktu widzenia
> czysto medialnego.

Mea culpa! Moze i jestem spozniony ale odebralem to zupelnie inaczej. Jesli
jest inaczej - przepraszam za nadinterpretacje :)

> Dodam jeszcze tylko dla porządku, że
> 1) W moim liście nie odnoszę się ani do konkretnego przypadku ani tez
> konkretnej osoby. Natomiast Twoja wypowiedź jest rozszerzającą
> interpretacją tego co napisałem
> 2) Nie mam w zwyczaju wyręczać Sądu w feroowaniu ocen w tak delikatnych
> sprawach jak ta dotycząca Zbyszka.
> 3) Zasada "Homo praesumitur bonus donec probetur malus" jest mi doskonale
> znana, uważam ją za fundamentalną dla naszego społeczeństwa i z
> powodzeniem stosuję w pracy zawodowej. Nie widzę powodu dlaczego miałaby
> być wyłączona w powyższej sprawie.

Znajac Cie, zdziwilem sie tym e-mailem.

> Ze względu na fakt, iż sprawa, w której zająłeś stanowisko jest wysoce
> osobista dla głównego zainteresowanego, mając na uwadze, że obydwaj
> wyznajemy te same harcerskie ideały, uważam dyskusję na tym forum za
> zakończoną.

No coz... dziekuje za wiare w wyznawanie przeze mnie tych samych idealow
harcerskich :) i w imie harcerskiego braterstwa ;) rowniez koncze i
pozdrawiam...

> Pozdrawiam niedzielnie,
> Rex
... poniedzialkowo i pourlopowo