[Czuwaj] SHK Zawisza FSE BYŁO: Bezpieczeństwo i opiekunowie

Śro, 1 Cze 2005, 11:12:06 CEST

Ja byłbym bardzo ZA!

To, co podają na swoich stronach, bardzo mi się podoba. Tylko, że jak dla
mnie, podają strasznie mało szczegółów technicznych.

Czy ktokolwiek na [czuwaju] ma kontakt z Zawiszą i mógłby wrzucić szczegóły
techniczne (jak najwięcej) - jak oni to robią? Jaki sobie radzą wewnętrznie,
ale i z kuratorium, i z sanepidem?

Dominik Jan Domin