[Czuwaj] Powstanie warszawskie

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Nie, 5 Cze 2005, 21:27:30 CEST

Dla mnie czadzik! Bardzo fajne teksty, ubrane w znośną, różnorodną muzykę.
Rzeczywiście taka krótka opowieść o Powstaniu. Czytałem ostatnio, że któryś
raper kręcił swój teledysk w muzeum Powstania. To świetny pomysł żeby
dotrzeć z historią i jej przesłaniem do młodych ludzi, których ona (ta
historia) w zasadzie nudzi. Mam nadzieję, że płyta odniesie jakikolwiek
sukces :-) Ja w każdy razie nabędę.
Pozdrawiam również
Zubek