[Czuwaj] lista dyskusyjna delegatow

Pon, 6 Cze 2005, 12:02:25 CEST

Dnia środa, 1 czerwca 2005 21:50, seascout w go2.pl napisał:

> Byłem na chyba 4 Zjazdach ZHP (w tym na słynnym bydgoskim) i wydaje mi sie,
> że dla mojego hufca będzie lepiej, jeśli na Zjazd nie pojedzie "stary
> wyjadacz" tylko osoba młodsza, reprezentująca srodowisko drużynowych,
> mogąca uczestniczyc w procesie demokratycznym i mająca swoje zdanie. Taka
> osobe będe popierał na naszej zbiórce wyborczej w hufcu Radom - miasto.

Czyli rozumiem, że stoisz na stanowisku, że Zjazd ZHP jest (czy może powinen
być) raczej zgromadzeniem reprezentantów różnych środowisk, niż zgromadzeniem
wybitnych indywidualności ZHP?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)