[Czuwaj] lista dyskusyjna delegatow

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pią, 3 Cze 2005, 10:07:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>

> alez dlaczego mialoby jej nie byc?
> Lista zostala zalozona, aby w gronie delegatow dyskutowac o wszystkim
> co ma dotyczyc zjazdu ZHP, koncepcji, strategii, projektow uchwal.
> Jest to jednak troche wezszy zakres tematyczny niz chociazby ten
> pojawiajacy
> sie na liscie CZUWAJ ponadto sa delegaci, ktorzy nie sa subskrybentami
> CZUWAJ i w ten sposob mozna im ulatwic dyskusje na liscie.

Dlaczego?
Bo może to sprawić wrażenie, że delegaci (jak prawie każda władza w naszym
Związku) zaczynają się izolować i dyskutować tylko we własnym gronie, nie
zważając na opinię pozostałych instruktorów.
Szczerze mówiąc wolę dyskutować w szerokim gronie (np. na liście "Czuwaj")
lub elitarnym (ale samo to, że jest się wybranym na delegata nie świadczy
IMHO o zakwalifikowaniu się do takowego).

Co prawda wysłałem swój akces na ta listę, lecz uczyniłem to raczej z
poczucia obowiązku....
Nie miałbym nic przeciwko "krosowaniu"  :) postów na obie listy dyskusyjne.

Pozdrawiam!

Krzysiek

ps. wybrany delegatem hufców Kęty, Olkusz, Oświęcim i Wolbrom

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a