ODP: [Czuwaj] uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Pią, 10 Cze 2005, 13:13:26 CEST

Coraz mniej nas łączy... może najnowsze mundury będą brązowe, aby nie
powiedzieć... brunatne?

Cieszę się, że nie działam w ZHR. Nie wszystko w ZHP mi się podoba, ale jak
dla mnie - ta uchwała władz ZHR to totalne przegięcie. O ile pierwsze część
jest do przyjęcia, o tyle druga - obowiązek samowyspowiadania się
publicznego, że nie jest się i nie było - to dla mnie pomyłka. Rozumiem, ze
nasi politycy, mało sobą reprezentując, zabawiają się w brudne gry teczkami.
Ale instruktorzy - wychowawcy?

Dominik Jan Domin