[Czuwaj] Re: uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Zuzanna M. Zaleska zuz w op.pl
Pią, 10 Cze 2005, 18:30:24 CEST

Przez jakiś czas nie czytałam Czuwaja, stąd post z opóźnieniem.

W każdym razie uhwała RN ZHR mnie zmroziła szczerze mówiąc i pierwsza
refleksja na ten temat jest taka, że gdzie jak gdzie, ale w harcerstwie
chyba można dać człowiekowi drugą szansę, prawda?
A nie kosić jak popadnie za to, że kiedyś współpracował.
Chyba nie odważyłabym się osądzać kto i dlaczego ewentualnej współpracy się
podjął, bo nie było mnie w jego skórze wtedy.

Zuzanna Zaleska
56 Szczep "Arkadia"
Hufiec ZHP Warszawa Żoliborz