ODP: [Czuwaj] Re: uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Pon, 13 Cze 2005, 13:02:07 CEST

Wybacz, ale moim zdaniem starasz się rozmydlić uchwałę.

Tam jest napisane wyraźnie - o zobowiązaniu instruktorów urodzonych w 1971 i
wcześniej. Nie mam mowy o tym, że muszą funkcjonować na jakiejkolwiek liście
IPN. Zwłaszcza, ze ta lista dotyczy tylko oddziału IPN w Warszawie, a nie
całej Polski :P

Każdy ma prawo dowiedzieć się, czy jest osobą pokrzywdzoną. I zajrzeć do
swojej teczki, jeśli dostanie taki status.

RN ZHR całkiem wyraźnie dąży do totalnej lustracji, wprowadzając zasady
odpowiedzialności zbiorowej. Łamiąc przy tym art. 51. Konstytucji RP (Nikt
nie może być obowiązany inaczej niż na podstawie ustawy do ujawniania
informacji dotyczących jego osoby ).

Dominik Jan Domin