[Czuwaj] Powstanie Warszawskie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 14 Cze 2005, 12:59:07 CEST

Od dzisiaj mamy w sprzedaży, w składnicy publikację multimedialną o
Powstaniu Warszawskim.
Jako, że ostatnio byla mowa o PW to sobie zaspamowałem, a co ;)

http://www.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01,06&id=801

Oto opis autorów:

"*Kompletne kompendium wiedzy o Powstaniu Warszawskim*

    Publikacja elektroniczna Powstanie Warszawskie jest multimedialnym
przewodnikiem po przeszło dwumiesięcznej walce o Niepodległość Polski
podjętą przez władze cywilnie i wojskowe, jak również przez ludność
stolicy, ujętym w formę magazynu ilustrowanego.
   Oprócz bardzo obszernego kalendarium przedstawiającego dzień po dniu
zmagania wojenne,
z podziałem na poszczególne dzielnice. Zamieszczono również artykuły
publicystyczne dotyczące okupacji w Warszawie, sytuacji miasta i
ludności po kapitulacji miasta, nastrojów wśród żołnierzy i dowództwa
niemieckiego, komunistycznej propagandy zacierającej pamięć Powstania
Warszawskiego nie tylko wśród społeczeństwa polskiego, ale przede
wszystkim wśród opinii publicznej świata."

CIACH!
Reszta na stronie