Re: Fw: [Czuwaj] Ukraina

maczgierz w o2.pl maczgierz w o2.pl
Czw, 16 Cze 2005, 14:45:18 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl>
Do: czuwaj w listy.czuwaj.net
Data: Thu, 16 Jun 2005 14:22:43 +0200
Temat: Fw: [Czuwaj] Ukraina

Dodam może jeszcze tylko że banknoty polskie nalepiej wymieniać o nominale 100 i 50 zł spotkałem sięz dziwieniem pani w kantorze gdy chiałem wymienić banknot 200 złotowy. Bardzo trzeba uważać na dzieci "Złodziej" przy cmentarzu Łuczakowskim. Jeszce Taka mała uwaga lepiej rozmawiać po polsku angielsku jesli niezna sie języka ukraińskiego spotkałem się z negatywną reakcją ze stony ukraińców, Kiedy próbowałem sie porozumieć po rosyjsku. Są grupy młodzieży i nietylko bardzo nastawione nacjinonalistycznie pod tym względem. Ale napewno nieboje sie wyjść na ulice po 22 a z milicją to masaka czesto pada tekst 50 hrywien lub 10 dolarów mandat. a potem to zależy tylko od naszych umiejętności czy zapłacimy czy nie. Będą c w Łucku zostaliśmy zatrzymani mimo że byliśmy reprezantacją zaproszoną przez KonsulaT W ŁUCKU i jechaliśmi na msze św.do katedry ale to wspomnienia "niezapłaciliśmi":)

Oghólnie jest super jade tam za chwile potem jeszcze chyba ze 4 razy w tym roku.
Maciek