[Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Rafał kmccoy w konto.pl
Pon, 20 Cze 2005, 22:29:57 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin napisał:
> Już nie tylko harcerze się p... w hipermarketach.

Ciekaw jestem ilu harcerzy by p..... na obozy harcerskie gdyby nie
p....... w hipermarketach?

Dominiku!
Pomyśl, ilu rodziców stać na wysłanie dziecka na obóz, kosztujący
700-800 PLN?!
Skoro już w tym roku, kilka dni temu, na ogólnopolskiej witrynie
jakiejś_tam (nie pamiętam gdzie) widziałem sondaż, z którego wynika, że
ponad 40% młodych Polaków NIGDZIE nie pojedzie.

Żadna praca - poniekąd - nie hańbi.... A dla wielu młodych harcerzy,
akurat ta, jest możliwością sfinansowania własnego (podkreślam -
WŁASNEGO) wyjazdu na obóz. Jaki to ma to wpływ na wychowanie młodego
cżłowieka to sam powinieneś wiedzieć.
I jeszcze mam pytanie - skoro tak narzekasz na tą hipermarketową pracę -
pakowałeś kiedyś już? Czy tylko tak sobie narzekasz?

Pozdrawiam
Rafał

--
------ Centrum Resellerskie ---------