[Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Wto, 21 Cze 2005, 07:35:02 CEST

Dnia poniedziałek, 20 czerwca 2005 22:29, Rafał napisał:

> Żadna praca - poniekąd - nie hańbi.... A dla wielu młodych harcerzy,
> akurat ta, jest możliwością sfinansowania własnego (podkreślam -
> WŁASNEGO) wyjazdu na obóz. Jaki to ma to wpływ na wychowanie młodego
> cżłowieka to sam powinieneś wiedzieć.

Moim zdaniem, to nie jest praca, tylko zbieranie datków. Uczciwa i niechańbąca
praca byłaby wtedy, gdyby harcerze w hipermarketach oferowali konkretną
usługę za konkretną opłatę. Każdy mógłby z tej usługi skorzystać, albo nie.

Natomiast pakowanie zakupów w hipermarketach mieści się moim zdaniem w tej
samej kategorii, co przygrywanie na akordeonie w tramwajach. Maniej ma
wspólnego z pracą, a więcej z żebractwem.

> I jeszcze mam pytanie - skoro tak narzekasz na tą hipermarketową pracę -
> pakowałeś kiedyś już? Czy tylko tak sobie narzekasz?

Ja osobiście nie pakowałem, bo od samego początku tych akcji mam wątpliwości,
dokładnie takie jak Dominik. Drużyna z mojego szczepu pakowała i drużynowa
sama teraz przyznaje, że to kiepskie zajęcie. Nie pod względem finansowym
oczywiście.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)