[Czuwaj] Kolejna wpadka

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 20 Cze 2005, 22:44:16 CEST

From: <maczgierz w o2.pl>

> super aferka naprawde gratuluje Nobel sie należy. Wielu dzisiejszych
politków ma przezzłość harcerską.
>Bez tego by tak daleko niezaszli a ze porabało im się to juz nie wina ZHP-
a. Niemoża mierzyc wszystkich jedną miarą .
> DOŚĆ KOMENTARZA

Ja nie wiem, czy wymieniony jest winny, czy nie, ale zalozmy -
hipotetycznie - ze osoba o podobnej karierze w ZHP jest winna.

Czy uwazasz, ze nie godzi w szwank organizacji, ze osoba, ktorej ta
przyznala (zgaduje) stopień harcmistrza i w ktorej byl wybierany
wielokrotnie komendantem chorągwi, jest oskarżona o korupcje?

Obserwuje, ze ZHP produkuje instruktorow niemalze masowo, ale jakos nie
wyglada na to, zeby poczuwal sie do odpowiedzialnosci za ich dzialania po
odejsciu z organizacji...

pozdrawiam
olek