[Czuwaj] Kolejna wpadka

Rafal M. Socha socha w zhp.wlkp.pl
Pon, 20 Cze 2005, 22:57:16 CEST

Jak organizacja jest duża, to "produkuje instruktorów niemalże masowo"... no
bo jest duża.
Jak jest malutka to faktycznie nie ma kogo "produkować".

Napisałeś: "ale jakoś nie wygląda na to, żeby (ZHP) poczuwał się do
odpowiedzialności za ich działania po
odejściu z organizacji..."
Oczekuję konkretnej propozycji monitorowania członków stowarzyszenia po
opuszczeniu szeregów stowarzyszenia.
Może coś w rodzaju uchwały "Teczki instruktorów ZHR z IPN"-bis?

Miłych przemyśleń
Czuwaj!

hm. Rafał M. Socha

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Aleksander Senk
Sent: Monday, June 20, 2005 10:44 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Kolejna wpadka

From: <maczgierz w o2.pl>

> super aferka naprawde gratuluje Nobel sie należy. Wielu dzisiejszych
politków ma przezzłość harcerską.
>Bez tego by tak daleko niezaszli a ze porabało im się to juz nie wina ZHP-
a. Niemoża mierzyc wszystkich jedną miarą .
> DOŚĆ KOMENTARZA

Ja nie wiem, czy wymieniony jest winny, czy nie, ale zalozmy -
hipotetycznie - ze osoba o podobnej karierze w ZHP jest winna.

Czy uwazasz, ze nie godzi w szwank organizacji, ze osoba, ktorej ta
przyznala (zgaduje) stopień harcmistrza i w ktorej byl wybierany
wielokrotnie komendantem chorągwi, jest oskarżona o korupcje?

Obserwuje, ze ZHP produkuje instruktorow niemalze masowo, ale jakos nie
wyglada na to, zeby poczuwal sie do odpowiedzialnosci za ich dzialania po
odejsciu z organizacji...

pozdrawiam
olek