[Czuwaj] Kolejna wpadka

Jeremi jeremi754 w wp.pl
Pon, 20 Cze 2005, 22:59:21 CEST

J> NO TO ŁADNE KWIATKI:

J> 20.6.Gdańsk,Bydgoszcz,Toruń (PAP) - Starostę bydgoskiego Jana G.,
J> członkinię zarządu województwa kujawsko-pomorskiego Teresę M.-L. i
J> szefa firmy "Wody Mineralne Ostromecko" Leszka B. zatrzymała
J> Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, działająca na zlecenie
J> gdańskiej prokuratury apelacyjnej. Prokuratura postawi im zarzuty
J> dotyczące korupcji.

J>      Jan G. jest starostą bydgoskim od 1999 r. Wcześniej w
J> Bydgoszczy był dyrektorem generalnym urzędu wojewódzkiego (1994-
J> 99), kierownikiem urzędu rejonowego (1990-94), wiceprezydentem
> [...]

Poszperałem w sieci i .... oczom nie wierzę...
To nie jest jakiś tam były - Druh hm. Jan G. jest prezesem
Stowarzyszenia Przyjaciół Harcerstwa w Bydgoszczy.

http://www.sph.bydgoszcz.pl/

Poza tym z materiałów na stronie SPH wynika że jednym z głównych
sponsorów był drugi zatrzymany - druh Leszek B.

To już chyba nie jest przypadek.

A już rozłożyły na łopatki zdjęcia ze spotkań SPH m.in. w Funce - na
stołach kieliszki i butelki wódki - wspaniały przykład dla młodszych.

ZGROZA!!!

--
Pozdrowienia,
 Jeremi                            mailto:jeremi754 w wp.pl