[Czuwaj] Kolejna wpadka

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pon, 20 Cze 2005, 23:12:57 CEST

> Czy uwazasz, ze nie godzi w szwank organizacji, ze osoba, ktorej ta
> przyznala (zgaduje) stopień harcmistrza i w ktorej byl wybierany
> wielokrotnie komendantem chorągwi, jest oskarżona o korupcje?
Niestety nie jest to dla nas (harcerzy z ZHP) chwalebne. Jeśli nasz
harcmistrz, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Harcerstwa (tego drogie nam
media jeszce nie odkryły) jest oskarzony o dośc poważne sprawy i świństwa to
musi nam być wstyd, ale daleki jestem od uogólniania. Wszystko leży w
naszych rękach - wystarczy nie wybierać takich komendantów.

> Obserwuje, ze ZHP produkuje instruktorow niemalze masowo, ale jakos nie
> wyglada na to, zeby poczuwal sie do odpowiedzialnosci za ich dzialania po
> odejsciu z organizacji...
Olek mam wrażenie, że ten ZetHaP wyprodukował także Ciebie i sporą gromadę
użytkowników tej listy, a może my wszyscy wyprodukowlaismy się sami? Na
przekór ZetHaPowi?
Podobno oddziały specjalne policji i wojska mają problem z zołnierzami i
fukcjonariuszami odchodzacymi ze słuzby. podobno odchodza oni do ciemnej
strony mocy. Aparat wojska i policji nie radzi sobie z ich monitorowaniem.
A my?
Oczywiście miło by było gdyby z harcerstwa odchodziły same ukaształtowanie,
idealne anioły, które do końca swojego życia przestzregały by zasad
wpojonych w idealnej organizacji. Tia... byłoby miło...

Zubek