[Czuwaj] Kolejna wpadka

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 20 Cze 2005, 23:24:48 CEST

From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>

> Niestety nie jest to dla nas (harcerzy z ZHP) chwalebne. Jeśli nasz
> harcmistrz, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Harcerstwa (tego drogie nam
> media jeszce nie odkryły) jest oskarzony o dośc poważne sprawy i świństwa
> musi nam być wstyd, ale daleki jestem od uogólniania. Wszystko leży w
> naszych rękach - wystarczy nie wybierać takich komendantów.

Wszystko lezy w naszych rekach - zgadzam sie! :-)

> Olek mam wrażenie, że ten ZetHaP wyprodukował także Ciebie i sporą gromadę
> użytkowników tej listy, a może my wszyscy wyprodukowlaismy się sami? Na
> przekór ZetHaPowi?

Sadze, ze mnie raczej wychowalo jakies konkretne srodowisko - najpierw
szczep, a potem hufiec. Srodowiska ktore bardzo mocno przynajmniej mocno
szly pod prad temu co bylo codziennoscia ZHP. Stad moze moj dystans...?

> Podobno oddziały specjalne policji i wojska mają problem z zołnierzami i
> fukcjonariuszami odchodzacymi ze słuzby. podobno odchodza oni do ciemnej
> strony mocy. Aparat wojska i policji nie radzi sobie z ich monitorowaniem.
> A my?
> Oczywiście miło by było gdyby z harcerstwa odchodziły same
ukaształtowanie,
> idealne anioły, które do końca swojego życia przestzregały by zasad
> wpojonych w idealnej organizacji. Tia... byłoby miło...

Nie,nie :-)
Mi chodzi tylko o to, zeby nieuksztaltowani nie zostawiali harcmistrzami
(ani komendantami chorągwi tez :-)

Bo na wymagania w stosunku do prób mamy wplyw, a na to kto do nas trafi i
kto odejdzie - mniejszy.

pozdrawiam
olek