[Czuwaj] Kolejna wpadka

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pon, 20 Cze 2005, 23:18:28 CEST

> A już rozłożyły na łopatki zdjęcia ze spotkań SPH m.in. w Funce - na
> stołach kieliszki i butelki wódki - wspaniały przykład dla młodszych.
>
> ZGROZA!!!
Nie znam stowarzysznia powyższego, ale będę zgadywał, że nie jest ono
stowarzyszeniem harcerskim, a tylko stowarzyszeniem ludzi dorosłych
lubiących i ceniących harcerstwo. Dorośli ludzie (nie wszyscy) lubieją wódkę
i ją pijają. Założę się, że nie robili tego w obecności harcerzy. Tu nie
widzę okoliczności do potępienia.
Natomiast nie podoba mi się umieszcenie dokumentacji z tej "popijawy" w
sieci, gdzie harcerze moga obejrzeć swoich przyjaciół w tych
zalkoholizowanych okolicznościach.

Zubek