[Czuwaj] Kolejna wpadka

Wto, 21 Cze 2005, 07:56:25 CEST

Dnia poniedziałek, 20 czerwca 2005 23:18, phm. Jossarian napisał:
> Nie znam stowarzysznia powyższego, ale będę zgadywał, że nie jest ono
> stowarzyszeniem harcerskim, a tylko stowarzyszeniem ludzi dorosłych
> lubiących i ceniących harcerstwo.

Cytuję ze strony:

"Jak widać ze zdjęcia, na którym nie ma jednak wszystkich, stanowimy
zróżnicowaną co do płci wieku - i nie tylko - grupę byłych (a czasem i
obecnych) instruktorów ZHP, których coś łączy."

> Dorośli ludzie (nie wszyscy) lubieją
> wódkę i ją pijają. Założę się, że nie robili tego w obecności harcerzy. Tu
> nie widzę okoliczności do potępienia.
> Natomiast nie podoba mi się umieszcenie dokumentacji z tej "popijawy" w
> sieci, gdzie harcerze moga obejrzeć swoich przyjaciół w tych
> zalkoholizowanych okolicznościach.

Ja właśnie uważam, że to totalna głupota umieszczać takie zdjęcia w internecie
pod nazwą "Biwak w Funce" na stronie Stowarzyszenia Przyjaciół Harcerstwa. I
właśnie ta głupota jest godna potępienia.

Na szczęście wyszukiwarka grafiki Googla nie zideksowała tych zjęć pod hasłami
biwak, harcerstwo.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)