[Czuwaj] Kolejna wpadka

phm Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Wto, 21 Cze 2005, 11:46:26 CEST

phm. Jossarian napisał(a):

>Nie znam stowarzysznia powyższego, ale będę zgadywał, że nie jest ono
>stowarzyszeniem harcerskim, a tylko stowarzyszeniem ludzi dorosłych
>lubiących i ceniących harcerstwo. Dorośli ludzie (nie wszyscy) lubieją wódkę
>i ją pijają. Założę się, że nie robili tego w obecności harcerzy. Tu nie
>widzę okoliczności do potępienia.
>Natomiast nie podoba mi się umieszcenie dokumentacji z tej "popijawy" w
>sieci, gdzie harcerze moga obejrzeć swoich przyjaciół w tych
>zalkoholizowanych okolicznościach.
>
>Zubek

To rzeczywiście kontrast bardzo dziwny.... zgadzam sie z druhem co do
istoty zdarzenia - może to nie było spotkanie harcerzy - choć nimi
jesteśmy całe życie i prawo nas tez obowiązuje - ale to już indywidualne
wybory - jednak jeżeli jest to oficjalne spotkanie Stowarzyszenia
noszącego w swojej nazwie słowo "harcerstwo" to takie zdarzenie nie
powinno mieć miejsca. A umieszczenie takowych zdjęć na oficjalnej
stronie internetowej stowarzyszenia, jest najprościej mówiąc GŁUPOTĄ.

No chyba, ze było to działanie z premedytacją i osoba, która tego
dokonała miał to wpisane w swoją teorię spisku przeciwko komuś :-)

Co do osoby zatrzymanej, FAKT - nie da się kontrolować osób
opuszczających szeregi harcerstwa i stających się dorosłymi, poza Prawem
Harcerskim.
Przyopominaja mi sie słowa Ojca Świętego z Warszawy, gdzie mówił (w
skrócie):
"można........., można............., można .......... - pozostaje tylko
pytanie czy WOLNO" to tak w telegraficznym skrócie.

Jednak jest to rzeczywiście WINA tegoż delikwenta i nie powinno to
burzyć wizerunku ZHP - bo taka ocena była by krzywdząca dla całej rzeszy
wspaniałych harcerzy, zasilających Związek.

Trzeba jednak przyznać, ze takie zachowania, jak na tej fotce - w pewnym
hufcu są czymś naturalnym............. ale to tak na marginesie :-)

CZUWAJ

Goferek