ODP: [Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Rafał kmccoy w konto.pl
Wto, 21 Cze 2005, 22:16:50 CEST

Użytkownik Adam Kubiaczyk napisał:

> Witajcie!
> Już kiedyś posyłełem ten link na listę, ale myślę, że w kontekście tej
> dyskusji warto przypomnieć:
> http://www.czacki.edu.pl/~geralt/Wizerunek.wmv
              ^^^^^^

A tak myślałem, że to jakaś szkoła średnia :)
To gdzie kręciliście? Tylko tereny szkołi plus kawałek metra z dwiema
osobami z klasy? Czy jacyś znajomi?

Bo tak statystycznie rzecz ujmując, to filmik jest ciekawy, ale......
nie jest obiektywny :)
Niestety :)

Gdyby...
Gdyby ten film prezentował przekrój społeczeństwa w tym wieku....
Powiedzmy... OBOP czy inne instytucje zazwyczaj korzystają z wypowiedzi
*minimum* 1000 osób.... Oczywiście, to trochę za dużo.... Ale gdybyście
spróbowali zrobić sondaż wśród 50 osób? 100? Wybranych losowo,
niekoneicznie z jednej szkoły i okolic (gdzie niekoniecznie ta szkoła
może posiadać AKTYWNE środowisko harcerskie i chyba takiego nie posiada
jak widać na filmie)...
Wówczas, faktycznie, byłoby się czym przejmować...

Niestety (a może to i dobrze...), gdybym wszedł do kilku szkół, w
których działa środowisko mi dobrze znane i spytał o harcerzy jak na tym
filmie - na pewno dostałbym całkowicie inne dane.

Pozdrawiam
Rafał :)

--
------ Centrum Resellerskie ---------