ODP: [Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

marcin majcin w autograf.pl
Wto, 21 Cze 2005, 23:11:23 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

>No właśnie sam chciałem wspomnieć. Właśnie jak oglądałem z drużynową ten film,
>to ona potwierdziła, to samo, że wizerunek to tworzy fatalny. A ona ze swoją
>drużyną (która wcześniej była moją drużyną) zdecydowała się wziąć udział w
>pakowaniu.
>
>Ile tracimy na tym kasy z 1%?

Na wizerunku tracimy niewątpliwie
zwlaszcza w oczach młodziezy
bo nie ma wątpliwości, że trzeba być skończonym frajerem, żeby
zap.......ć po kilka godzin dziennie przy pakowaniu zakupów, zamiast
dosic kase od rodziny, albo pójśc na osiedle kroic kómórki albo radia z
samochodów
jak ktos nie umie o siebie zadbać to musi pracować

Marcin