ODP: [Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Wto, 21 Cze 2005, 22:36:07 CEST

Dnia wtorek, 21 czerwca 2005 22:05, Rafał napisał:

> 1. Więcej szacunku.

Dla bredni nie mam szacunku, dla Ciebie jako osoby mam olbrzymi.

> 2. Skoro to są brednie, to już nie napiszę, bo znowu będzie, że bredzę,
> albo coś jeszcze gorszego napiszesz...

Jeżeli napiszesz, coś nieprawdziwego, nieuzasadnionego, niemądrego, to nie
będę się bał nazwać tego po imieniu. Nie widzę w tym nic zdrożnego.

> 3. Poczytaj sobie o pewnych zasadach dotyczących dyskutowania na
> jakiekolwiek tematy.

Postaram się, a możesz mi polecić jakieś lektury?

> 4. I przede wszystkim odsyłam do Prawa Harcerskiego - znajdziesz zapewne
> w swojej książeczce harcerskiej. Nawet jeśli jeszcze za czasów PRL, to i
> tak nie zaszkodzi sobie rpzypomnieć pewnych punktów.

Nie omieszkam, tylko muszę ją odnaleźć. Gdzie ona może być? Ostatnio ją
widziałem gdzieś pomiędzy Main Kampf, a butelką whiskey... :>

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)