ODP: [Czuwaj] Jak szybko zarobić na wakacje

Adam Kubiaczyk adam.kubiaczyk w wp.pl
Wto, 21 Cze 2005, 23:53:16 CEST

> A tak myślałem, że to jakaś szkoła średnia :)
> To gdzie kręciliście? Tylko tereny szkołi plus kawałek metra z dwiema
> osobami z klasy? Czy jacyś znajomi?

Wyciągasz *pochopne* wnioski. To, że umieściłem plik na serwerze szkoły
średniej ( do której nota bene rok już nie chodzę ) nic nie musi oznaczać.

> Bo tak statystycznie rzecz ujmując, to filmik jest ciekawy, ale......
> nie jest obiektywny :)
> Niestety :)
> Gdyby...
> Gdyby ten film prezentował przekrój społeczeństwa w tym wieku....
> Powiedzmy... OBOP czy inne instytucje zazwyczaj korzystają z wypowiedzi
> *minimum* 1000 osób.... Oczywiście, to trochę za dużo....

Na filmie wypowiadają się osoby z: Warszawy, Białegostoku, Ciechanowa i
Płocka z różnych rodzin. Jest to jakiś przekrój, na pewno jak na moje
możliwości i potrzeby wystarczający (film robiłem na punkt na Arsenale).
Chodziło mi bardziej zobrazowanie pewnych prawidłowości...

> Wybranych losowo,
> niekoneicznie z jednej szkoły i okolic (gdzie niekoniecznie ta szkoła
> może posiadać AKTYWNE środowisko harcerskie i chyba takiego nie posiada
> jak widać na filmie)...

Faktycznie osoby nie zostały wybrane losowo. Z poczatku chciałem tak
zrobić, jednak losowo wybrani ludzie nie wiedzieli _nic_ o harcerstwie,
w związku z tym zapytałem tych którzy mieli cokolwiek do powiedzenia na
ten temat.

> Niestety (a może to i dobrze...), gdybym wszedł do kilku szkół, w
> których działa środowisko mi dobrze znane i spytał o harcerzy jak na tym
> filmie - na pewno dostałbym całkowicie inne dane.

Faktycznie da się zaobserwować, że jest tam parę osób z jednej szkoły.
Ale tutaj Twoja teoria niestety nie działa. Do tego warszawskiego liceum
chdzi wielu drużynowych i przybocznych naszego hufca.

Proponuję, żebyś zapytał 10 losowy wybranych licealistów o harcerstwo.
Gwarantuję Ci 9/10 osób z zerową wiedzą na ten temat!!!

CZUWAJ!

--
Adam Kubiaczyk HO
Drużynowy 307 WDH-y "Brzask"