[Czuwaj] Awangarda Harcerstwa!

Michał Senk komendant w 208wdhiz.home.pl
Śro, 22 Cze 2005, 21:56:36 CEST

Druhny i Druhowie!

    Jestem komendantem Szczepu 208 WDHiZ, w lipcu będę prowadzić Obóz
Zgrupowania Drużyn Szczepów 208 i 307 WDHiZ nad jez. Rybno Duże koło
Lipinek.

    Byłem jednym z organizatorów "Gry Instruktorskiej", która miała
odbyć się podczas XXXV Rajdu "Arsenał".
W dniach Rajdu my i cały świat żyliśmy zupełnie innymi wydarzeniami. Zamiast
Gry Instruktorskiej rozważaliśmy słowa Ojca Świętego skierowane do Nas
- do harcerzy, młodzieży, Polaków.

    Ta prosta forma okazała się być bardzo potrzebną w tamtych dniach.
Zebrani razem instruktorzy SH, ZHP i ZHR uznali, że tego klarującego się
porozumienia nie można zaprzepaścić!

    Dlatego właśnie chciałbym zaprosić Was byśmy raz jeszcze
spotkali się tym razem w szerszym gronie, by poznać się jeszcze lepiej i
wymienić poglądy podczas dyskusji przy ognisku.

    Temat naszych rozważań to "Awangarda Harcerstwa", skupimy się
jak skuteczniej kształtować naszych harcerzy, chociaż nie wiem, czy
wymienimy się konkretnymi formami pracy.

    Watra, na którą Was zapraszam, zapłonie 23 lipca 2005 około
godziny 20.00 na terenie Zgrupowania.

Szczegółowe informacje znajdziecie pod adresem:

http://208wdhiz.home.pl/pub/ognisko_instruktorskie/

Czuwaj!

Pwd. Michał Senk