Re: [Czuwaj] pytanie o kontakty - uzupełnienie

Kamila Wajszczuk kamilawajszczuk w o2.pl
Czw, 23 Cze 2005, 15:10:57 CEST

> Tak tylko jeszcze, że jakby ktoś miał problemy ze znalezieniem na
> stronie czegokolwiek, to w weekend służe pomocą:)
> Może niekoniecznie będę w stanie  przetłumaczyć całą stronę, (...)

Chciałbym podziękować druhom za dobre chęci, ale chodzi o konkretne kontakty
a nie ogólne informacje, które - mam nadzieję - przeciętny wędrownik
znajdzie w internecie. A z ukraińskim to już sobie "Źródło" za moim
pośrednictwem poradzi. :)

Pozdrawiam,
Kamila