[Czuwaj] pytanie o kontakty - uzupełnienie

Marcin Kłodnicki bochenek2 w wp.pl
Śro, 22 Cze 2005, 22:33:31 CEST

Grzegorz Skrukwa napisał(a):

> [...]
Tak tylko jeszcze, że jakby ktoś miał problemy ze znalezieniem na
stronie czegokolwiek, to w weekend służe pomocą:)
Może niekoniecznie będę w stanie  przetłumaczyć całą stronę, ale
zainteresowani mogliby na priv wysyłać jakie konkretne informacje
potrzebne są, w weekend będę mial chwilę wolnego, to mogę przetłumaczyć
i wysłać:)

papatki
bochenek