[Czuwaj] Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Slawomir Was slawek w wasie.pl
Pon, 27 Cze 2005, 09:34:54 CEST

> Druhny i Druhowie,
>
> poniewaz do czesci z Druhen i Druhow dotarla
> informacja o kandydowaniu przeze mnie na funkcje
> Naczelnika ZHP niniejszym chcialbym uprzejmie zawiadomic,
> ze z powodow osobistych rezygnuje z tego zamiaru.
>
> CZUWAJ!
> hm Rafal Bednarczyk

Powiedzialbym, ze to swoisty rekord lakonicznosci Rafale...

Tymczasem donosze, ze RN udzielila absolutorium ustepujacemu Naczelnikowi
stosunkiem glosów 16 za, 1 przeciw, 5 wstrzymujacych sie. Skierowano do
dyskusji wewnatrzzwiazkowej poprawione projekty statutu i strategii,
przyjeto uchwale w sprawie Projektu, wydlluzono termin odbywania zjazdów
sprawozdawczych hufców do 30 kwietnia 2006 r. i uniewazniono uchwale o
wyborze delegatów w rejonie hufców olsztynskich. To tak pokrótce, bo musze
wrócic do rzeczywistosci po tych 3 dniach...
SW