[Czuwaj] Mundury, było: Rezygnacja z kandydowania na funkcje Naczelnika ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 27 Cze 2005, 10:32:06 CEST

Slawomir Was napisał(a):

>Powiedzialbym, ze to swoisty rekord lakonicznosci Rafale...
>
>Tymczasem donosze, ze RN udzielila absolutorium ustepujacemu Naczelnikowi
>stosunkiem glosów 16 za, 1 przeciw, 5 wstrzymujacych sie. Skierowano do
>dyskusji wewnatrzzwiazkowej poprawione projekty statutu i strategii,
>przyjeto uchwale w sprawie Projektu, wydlluzono termin odbywania zjazdów
>sprawozdawczych hufców do 30 kwietnia 2006 r. i uniewazniono uchwale o
>wyborze delegatów w rejonie hufców olsztynskich. To tak pokrótce, bo musze
>wrócic do rzeczywistosci po tych 3 dniach...
>SW

A ja dodam, że projekt reformy mundurowej został przyjęty bez prawie
żadnych sprzeciwów. A myślałem że likwidacja "leśników" będzie miałą
wielu przeciwników... Tymaczasem ani na RN, ani na spotkaniu komendantów
choragwi nie było żadnych sprzeciwów, wręcz przeciwnie ;)

Projekty na (www.mundury.zhp.pl)

Prototypów finalnych nie ma, co też jest na stronie opisane.