ODP: [Czuwaj] Gazeta metodyczno-programowa

Czw, 17 Mar 2005, 13:45:56 CET

To zalezy... Sportowe łuki to już hipernowoczesne technologie. A co do
tradycyjnych... :) To jest to, co tygryski lubia najbardziej.

> Mogą być przydatne, nie wiem tylko jak wyglądają sprawy praw
> autorskich.

Ja też nie. Ale wykorzystać można, prawnik w ZHP od czegoś jest, niech
wymyśli, jak obejść tantiemy.

> Gdyby można np skanować albo jakoś je ucyfrowić
> a potem wykorzystać w nowozłozonych pismach harcerskich...
> Dopisać coś nowego ....
> Tylko kto, komu, gdzie i za ile?

Jeden podpis Naczelnika i mozna skanować i ucyfrawiać.

A nowe pisma... no własnie - niepotrzebne?

Nie interesuje mnie, powiem szczerze, pismo, gdzie sie rozważa zalety
specjalności. Wolałbym konkretne porady - jak robić to albo tamto.
Propozycje majsterki (w końcu nie tylko zuchy moge sie bawić dobrze i
pozytecznie), KONKRETNYCH zajęć - czy przykładów na coś - a la dyskusja na
[czuwaju] o formach rozpoczącia dnia.

Nie interesuje mnie pismo, gdzie sie na całą strone drukuje nudny list
Ważnego Druha. Wolałbym ten list czcionka 8 pt + sensowne rzeczy, co mozna
robić w związku z czymśtam, co aktualnie w ZHP przypadnie - z uwagą na czas
przyszły - numer z propozycjami na HAL powinien własnie wychodzić.

Pozdrawiam

DJD