Odp: [Czuwaj] Gazeta metodyczno-programowa

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 17 Mar 2005, 13:23:45 CET

Dnia 17-03-2005 o godz. 13:05 Dominik Jan Domin napisał(a):
> Hej
>
> Kiedyś były "Propozycje", jeszcze wcześniej "Drużyna", a dawno temu np.
> "Skaut" (a może Scout).
>
> Czy Wam tego nie brakuje - gazety metodyczno-programowej, ogólnej,
> dobrej,
> pomysłowej, która idealne gadki ogranicza do minimum, nie zastanawia się,
> jaki powinien byc hufiec a jakie ChKR* - tylko pisze duzo i dobrze o
> programie, metodzie i metodykach, rzuca pomysłami itp.??
>
> Dominik Jan Domin
>
> * nie dlatego, ze to nieważne, ale dlatego, że mamy takowe pismo
> [...]

Hej,
spędziłam ostatnio trochę czasu w bibliotece w Muzeum Harcerstwa.
Przeglądałam różnorodne książki LUB CZASOPISMA.
naprawdę były ciekawe i z dobrym zapleczem metodycznym i programowym.
Wiele się od tego czasu zmieniło, ale niektóre rzeczy chyba możnaby przedrukować, bo są niezmienne.
(np wraz ze zmianami Związku sposób wykonania łuku się chyba nei zmienił?)
Mogą być przydatne, nie wiem tylko jak wyglądają sprawy praw autorskich.
Gdyby można np skanować albo jakoś je ucyfrowić
a potem wykorzystać w nowozłozonych pismach harcerskich...
Dopisać coś nowego ....
Tylko kto, komu, gdzie i za ile?
Pozdrawiam
Anka

Znasz przepis na udane święta? Zajrzyj na Wielkanoc.wp.pl
Kliknij i wygraj urządzenia kuchenne Moulinex
http://klik.wp.pl/?adr=www.wielkanoc.wp.pl&sid=338